שיווק באינסטגרם למי הוא מתאים?

4 שנים ago עורך ראשי 0

שיווק באינסטגרם הפך לפופולארי מאד בקרב הרבה מאד תחומים של עסקים, הוא מאד יעיל ומסייע למכירות ולעלייתם של עסקים והכרתם ברבים, אבל האם שיווק באינסטגרם מתאים לכולם?

בכתבה זו נעסוק בשאלה למי שיווק באינסטגרם מתאים, אילו עסקים יפיקו הרבה יותר מאחרים ולמה.

תחומים לשיווק באינסטגרם

האינסטגרם הוא ערוץ בעל אופי ספציפי, קהל יעד צעיר בעיקר וסגנון ייחודי, אם אתם רוצים לשווק באינסטגרם כי שמעתם שהוא מאד יעיל כדאי שתבחנו את התחום שלכם שם.

מן הסתם בגלל שהאינסטגרם הוא בעיקר תמונות ובגלל שרוב הגולשים והמשתמשים בו הם צעירים תחום העסק שלכם צריך להתאים לכזה שתמונות מהללות אותו או את המוצרים שלו ושקהל היעד שלו יכול להתאים לגילאים, סתם דוגמא שיווק של משרד עורכי דין יהיה פחות יעיל מפרסום של קונדטורייה למשל… במשרד עורכי הדין תוכלו להשים תמונה של עורך הדין הראשי או תיאור השירות בצורה כלשהי…. תסכימו איתנו שזה יהיה פחות מעניין או גורם לשיתוף מאשר תמונה של עוגה עסיסית ומרהיבה.

עסקים שקל לקדם באינסטגרם:

• קונדיטוריה – קונדיטוריה היא עסק שקל לשווק באינסטגרם כי המראות הצבעוניים ועושי החשק של העוגות והמאפים גורמים לאנשים לשתף.
• מסעדות – כמו קונדיטוריות גם מסעדות זוכות לשיווק קל יותר מעסקים אחרים כיוון ומנות יפות שמצולמות נכון מקבלות הרבה תגובות ושיתופים.
• מעצבי תכשיטים – תכשיטים יפים המצולמים נכון יזכו גם הם להמון שיתופים ותגובות באינסטגרם.
• מכוני יופי – תוצאות טיפולי יופי לפני ואחרי יזכו לשיתופים ותגובות.
• חנויות לפריטים לעיצוב הבית – פריטי עיצוב דקורטיביים יופצו בקלות באינסטגרם.
• מעצבי פנים – חללי פנים של בתים יזכו לתשומת רבה באינסטגרם.
• צלמים – איך לא תמונות מקצועיות של צלמים יזכו להצלחה.

 

עוד מרחבי הרשת:
סדרות חדשות באתר יס
סרטים מומלצים באתר יס
מכונת קפה מקצועית – מבית נספרסו